ADWEEK 2017 tanloviga taklif etilgan ekspertlar kimligi ma’lum bo‘ldi

ADWEEK reklama va marketing loyihalari tanlovi shu yo‘nalishdagi haftalik doirasida ikkinchi marta o‘tkazilmoqda. Tanlov ishtirokchilari o‘zlarining ijodiy mehnatlari samarasini keng jamoatchilikka namoyish etibgina qolmay eng yaxshi reklama loyihalari orasida ekspertlarning munosib bahosini ham olishi mumkin, deb yozadi Daryo.uz.

 

Foto: ADWEEK

ADWEEK 2017 marketing va reklama Haftaligi doirasidagi tanlov quyidagi toifalar bo‘yicha o‘tkaziladi:

  1. Video
  2. Brending
  3. Print & Outdoor
  4. Audio
  5. Integratsiyalashgan loyiha
  6. SMM
  7. PR
  8. WEB
  9. Indoor& Exhibition
  10. Konsept (Mazmun)
  11. BTL&Event marketing
  12. Ijtimoiy reklama

Hozirga qadar quyidagi uch nafar ekspertlar taklif etildi:

Farhod Qo‘chqorov, brend bo‘yicha strateg. 2014-yildan boshlab reklama sohasida faoliyat yuritadi.

Ilya Kodinsev, Publicis xalqaro agentligining ijodiy direktori.

Farhod Norboyev, McCannAlmaty va Openeyes DDB kompaniyalarida kopirayter, strateg lavozimlarida faoliyat yuritgan.

Приглашаем к участию в конкурсе ADWEEK. Участие в конкурсе - платное. Стоимость участия в одной номинации 150 000 (сто пятьдесят тысяч) сумов. Присылать информацию и материалы можно с помощью формы на данной странице, либо отправлять их на почту info@adweek.uz.

Обращаем Ваше внимание - прием заявок для участия в конкурсе ADWEEK открыт до 31 января 2018 года включительно.

Подать заявку на участие в конкурсе





Принять участие





Принять участие